Foppatofflor borde förbjudas

I fredags ramlade jag på jobbet.
I övik regnade det hela dagen i fredags, det verkligen ösregnade. Jag var ut till ett par till deras sommarstuga å jobbet. Gubben skulle duscha, och dem ha duschen i en stuga bredvid, så när vi duschat klart sprang jag in tillbaka för att hämta en handduk som ja glömde ta med mig... När jag kommer in i huset så bara glider jag iväg i hallen ner i något slags spagat aktigt, med händerna nån annanstans och ryggen vet jag inte vars den flög. Jag kan iaf konstatera att det är livsfarligt att ha foppatofflor när de e blött, för det blir snorhalt under dem.
Ja jag sträckte mig i nacke, axel och rygg också... fan vad ont jag hade resten av dagen.
Funderade hur i sjutton ska jag göra nu.
Benny är ju inte hemma, och kan inte  ge mig nå massage... så jag funderade på om jag skulle ringa boka en tid nånstans om det inte går över... för det hade vart skönt få mjuka upp det liksom.
Sen kommer jag på att min vän Camilla är ju utbildad massör, och hon har dessutom en massagebänk hemma. Nice...
Sagt och gjort begav jag mig till Camilla och fick mig en underbar massage av henne... och bättre blev det i nacken.
Nu känns det bara pytte lite...

Nu ska jag iväg och jobba. Har 8 dagar i rad, min 4 börjar i dag :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Roligt att det blev bättre av min amatörmässiga massage! ;-)

Postat av: Anonym

Foppatofflor är ett otyg, det har jag alltid sagt!

2009-07-29 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback