Ulrika är en hypokondriker

Jag är verkligen hypokondrisk. Vissa perioder går det bra, och vissa går det urdåligt. Då är jag döende... känns det som.
Oftast får jag för mig saker som nu då jag känner mig så himla trött. Dessa två dagar har jag varit så trött så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna på skolan... ja mena shit vad pinsamt om jag skulle somna under lektionen, men då börjar jag tro att jag är allvarligt sjuk.
Fast ibland kan jag också tro att jag är gravid, eller kanske snarare hoppas jag är gravid och inbillar mig det sedan tills mensen kommer...hittar alltid alla tecken man får när man är gravid, ha ha!
Men idag tänkte jag att jag har högt blodtryck (bara för att vi kollade blodtrycket idag på varandra, men jag har det inte) bara för att... nä, Skärpning!
Ikväll blir det supertidig sängdags... typ 20.00!
Så kanske jag känner mig frisk imorn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe va söt du är :)

2009-01-21 @ 19:08:55
Postat av: Tina

de va jag som skrev :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback