money money money

Nu är jag helt slut, ser verkligen frameot fredag då får man sova ut.
Jobbat alldeles för många dagar nu, kl 1 inatt fick jag sms av en kille på jobbet, han hade kräkts, så jag fick åka jobba imorse igen. Idiotiskt att skicka sms sådär mitt inatten, tur för honom att man vaknade av det...men man börjar ju undra om han kanske inte va ute på krogen istället eller nått. Jag tycker att man ska ringa om man är sjuk, oavsett vad.
Gick iaf rätt bra, men va så trött, tur att vi har det ganska lugnt på helgerna.
Jag längtar dock tills lönen kommer, ska bli härligt! Då vill jag åka på Ikea... men lär inte få med mig Benny!
Någon annan som är sugen på hänka??


Kommentarer
Postat av: Katie

Hade jag inte varit en ruskigt fattig student hade jag lätt velat hänga på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback