Helg, och slut på jullov snart!

Fick rycka in och jobba idag också...8-12!
Lökpass, soft!
Men imorn får jag förhoppningsvis vara ledig, har jobbat ända sedan förra söndagen, fast fick vara ledig i torsdagd, men det är mycke då man inte är van!

Igår var vi till Camilla och Johannes, Camilla hade fyllt år, så vi va dit med en blomma, och blev bjuden på supersmaskig smörgåstårta. Gött! Oj vad lille Elias hade blivit stor, nu är han två månader... och han va lugn nästan hela tiden då jag höll i honom, så länge jag flyttade på honom.
Melvin och Robban va där också...vi busade lite med melvin, så kul!

På Måndag börjar jag (dem andra började i onsdags, men jag valde att jobba istället.8 timmars jobb överväger 1,5 timmes skola. Har lite uppgifter jag ska göra imorn som ska lämnas in på måndag. Drygt! men men... bara 1 år kvar! :)

Nu ska vi snart äta vaniljpudding som Benny gjort, Mums!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag är jättenöjd, han blev jättesnygg :D

2009-01-11 @ 16:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback