Fiskeäventyr

Usch, vaknade imorse, mådde inte alls nå vidare.
Riktigt ont i halsen, och kände mig nästan febrig. Jag visste dock att det va på gång så jag var inte förvånad, men irriterad. Hatar vara förkyld.
Vi som hade tänkt ta med lillebror och pimpla. Så jag la mig och somnade om, och Benny muttrade lite och va besviken att det inte blev nå fiske.
Men när jag vaknade 9.30 igen kändes det lite bättre, så vi skyndade oss och begav oss till Docksta där vi fiskade i en tjärn....fiskelyckan idag var dock inge vidare men det va skönt att få vara ute,
Nu ska jag köpa mig en egen flytoverall så jag slipper frysa, fick låna Bennys idag då jag inte kände mig så pigg...och guu va skönt att kunna ligga på isen utan att frysa, mysigt!
Nu är vi ganska trötta båda två..sådär skönt trött man blir då man vart ute halva dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback