Addicted

Jag har fått ett beroende...
Jag bara älskar att köpa grejor nuförtiden, vilket jag aldrig haft förut. Det är kläder till mig själv, grejor till hemmet, saker till Benny. Bara jag får handla! Jag tror det är för att jag blir så glad för en stund!
Imorse fick jag ett mail av Jotex, jag bara älskar handla på Jotex. Hur mycket fina gardiner har dem inte liksom.
Fast idag hittade jag massa annat jag vill ha också, blomkrukor, överkast, ljushållare... jag vill göra om här hemma. Är fortfarande inte nöjd med hur det ser ut här, vilket påminner mig om att jag fortfarande inte gett er några bilder på hur lägenheten ser ut. Fy skäms på mig.
Funderar på göra klart sovrummet någon dag, där har vi tänkt tapetsera om själva. Längtar bara tills resten av lägenheten blir tapetserad, för just nu är det bara köket som jag är nöjd med!
Sen vill jag åka på Ikea också. Men att få med Benny dit är ju omöjligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback