tänker så det knakar

Har egentligen ingenting att blogga om. Har lite torka... har liksom inte hänt nånting heller som jag kan berätta om. Kan dock berätta att Benny sitter och spelar warhammer... PANG PANG!! usch, jag får sådan huvudvärk av allt spelande och pangande. Har bara lust att skrota hans dator... oops vad taskig jag är. Hatar att vi har datorerna i samma rum. Får se sen då man fått tapetserat, om man kanske gör om lite... What else... Jag är grymt sugen på festa faktiskt, inte så konstigt då man har all sprit ståendes bredid skrivbordet. Vill prova göra drinkar av allt gott vi köpte i Tallin.... kanske kommer nån bra helg snart! Annars blir det nog fest i mitten av mars! Birthdayparty!!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh jag vill komma och festa med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback