music

Typiskt, hoppades att dem skulle skotta parkeringen idag medans jag va i skolan, men icke.
Har ganska mycket snö vid bilen. Hatar plumsa i snön, speciellt då man ska ta ut motorvärmar sladden.
ca timmen efter jag kommit hem så var traktorn utanför, så jag sprang ut, flyttade bilen så han kunde skotta. Tro på fan om han gjorde det, icke. Suck!
Nu har jag kört tillbaka bilen....

Sitter och lyssnar på musik, lite gamla album jag hade på datorn.
Vad skönt de e lyssna på lite äldre musik som inte går på radion så ofta nu.
Jag sitter och sjunger med, försöker överösta bennys dataspel! :)

Kommentarer
Postat av: Aida

köp han ett par fina lurar han kan ha så kan du lyssna ostört och så får du plus poäng för att du ger han en present! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback