Jävla influensa

Ska man aldrig bli frisk???
Nu ligger jag däckad (läs sitter vid datorn däckad) igen...
Feber, hosta, täppt i näsan, värk i hela kroppen! Och jag pallar inte ligga i sängen längre!
FAst jag läste dock att man inte ska ligga ner för mycket, då blir det lätt bihåleinf, ögonfluss och öronfluss.
Det vill jag verkligen inte ha....
Å så missa jag redovisningar idag igen...läraren måste ju tro att jag undviker redovisa, vilket inte är fallet.
Sen missa jag 5,5 timmars jobb också...suck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt om du vill det! Känner verkligen att det börjar bli dags att röra på fläsket. =P Nä, vi får väl avvakta och se hur du mår på lördag. Blir det inte då, så tar vi bara en annan helg istället. =)



Och tack för komplimangen. Är rätt nöjd själv. =)

2009-02-12 @ 19:02:19
Postat av: Camilla

Va roligt om du vill det! Känner verkligen att det börjar bli dags att röra på fläsket. =P Nä, vi får väl avvakta och se hur du mår på lördag. Blir det inte då, så tar vi bara en annan helg istället. =)



Och tack för komplimangen. Är rätt nöjd själv. =)

Postat av: Camilla

Va roligt att du vill träna med mig! Har den senaste tiden känt att det börjar bli dags att komma igång med lite träning. Röra på fläsket. =P

Nä, vi får väl helt enkelt avvakta och se hur du mår. Som sagt inte kul att vara sjuk och shoppa samtidigt. Men blir det inte av nu, så tar vi det bara en annan helg istället. =)



Och tack för komplimangen om bilderna!

2009-02-12 @ 19:07:31
URL: http://allador.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha.. något piinsamt att jag lyckades få till 3 kommentarer av en.. Men det bjuder jag på!

2009-02-12 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback