går åt rätt håll!

Ja, både jag och Benny har legat däckade, men nu går det åt rätt håll.
Vi är feberfria båda två, skönt! Men fortfarande mycket trött och hemskt förkylda, och det tär på en då man hostar och är täppt i näsan hela tiden.
Har rätt ont i huvudet också... tur det finns värktabletter! Börjar snart bli beroende, är det inte tandvärken är det sjukdomar.
Var tänkt att jag och Camilla skulle på ikea imron, men känns inge trevligt då man inte är 100%pigg, man vill ju gärna orka shoppa!!
Imorn ska jag nog försöka få i mig lite friskluft iaf... typ ta mig till affärn eller nått. Känns ganska instängt!

Kommentarer
Postat av: Martin

fet verkar du ju inte ha blivit :P samma gamla kramgoa kompis skulle jag säga ;)

Längtar tills jag får råd och tid att komma upp till er :)

Kram Martin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback