Söndag!

Jag har precis gjort en rolig tävling på katies blogg. Man ska gissa rätt kändis, skoj!

Igår gifte sig min kusin, trevligt. Var och kikade på vigseln, oj så fin hon var.
Sedan begav jag mig hemmåt, slängde i mig lite mat, sen drog jag till bonäset. Johanna hade en avskedsfest, hon åker till New York i 6 månader. Yes, det var henne ni läste om i lördagens ÖA.
Sedan blev det Olles... jag var rätt trött och seg, och tyckte inte alls alkohol var så gott, jag som annars brukar få i mig det mesta, men det smakade bara unket och gammalt eller alldeles för sött. Inte ens bacardi breezern benny "bjöd" mig på var god. Bacardi Breezer som man annars dricker som saft. Nä, Benny är inte hemma ännu, men fick ett meddelande att han gärna bjöd mig på en drink eller 2 på krogen, typiskt man inte va så på G då...:P
Drog hem vid 1 tiden, och taxi chaufförn var nästan lite äcklig. Kändes som han flörtade med mig. HUvva... en gammal gubbe som frågade om jag skulle hem ensam... osv. Ajja, inge dricks till honom iaf.

Idag har jag mest slappat, for och lämnade tillbaka Mamma Pappas bil som jag hade, eftersom jag skjutsade dem till bröllopsfesten igår innan jag begav mig ut, sen tog jag cykeln hem, och orkade nästan hela backen upp. Krävs mer övning, blir ju cykel till skolan i veckan...
Funderar på middagen, hade vart nice med något onyttigt... men ja vi ser väl vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Katie

Vad mysigt med bröllop! Jag kan tänka mig att det var jättefint!



Vad du gjorde bra ifrån dig! Alla har haft supersvårt med Cameron Diaz och den sista. Den sista är tyvärr inte Jason Biggs utan det är Ben Stiller! Men fyra av fem är inte fy skam!

Är allting bra med dig?

Postat av: Katie

Aaah, typiskt också!

Ja, jag får klura ut någon till rolig tävling och lägga upp!



Allt är bra med mig. Jag är fortfarande hemma i Sollefteå. Skolan börjar på måndag.

Ja, när man fått vara ledig så är det väl tungt att komma in i rutinerna igen :D

2009-08-25 @ 16:52:09
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback