slapp dag

Idag har jag inte gjort mycket, har inte ens orkat sätta på mig ett par byxor.
Vid 15 tiden tog jag mig ett bad, och fram tills dess gick jag naken här hemma... sen drog jag på mig en bh och tröja, blir så tungt för brösten annars om man går utan bh hela dagen, ha ha ha!
Sen har jag även röjt i gästrummet, och fixat ordning alla kläder som låg på berg där inne.
Tänkte lagomt tills benny komma hem kan jag sätta på elementet där, så får han sova i sin bastu, så ligger jag i stora sängen... tänkte jag är ju liks van att ligga där själv, och benny är van med liten säng... ha ha ha...
Skämt åsido, såklart jag vill ha honom i dubbelsängen så jag kan pussa och krama på honom hela nätterna (stackarn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback