Lever vi inte i datorernas värld?

Vilken trevlig kväll det blev. Först gymmet, sedan lite bastning innan vi begav oss till Olearys för käk. Bara jag och Camilla, en riktigt trevlig tjejkväll.
Blev en triple bbq burger eller nått sånt... och efterätt såklart. Death by Chochlate. MMmm

Sedan promenera vi ner till hemmakväll, köpte lite banana skids bland annat, och när jag sedan sitter i biosalongen och väntar på att filmen ska börja...vilket är det värsta jag vet, en halvtimmes väntan känns det som oftast, så satt vi och läste på pappret på våra banana skids, och vad dem innehöll osv.

Det var dock inte innehållet som fick oss att börja fundera, det var texten, halva texten (alltstod på svensk) hade dem skippat prickarna på "å ä ö" men sen ¨på slutet var prickarna med... lite skumt, men iaf var det inte det jag ville komma till.
Jag sa på skämt till Camilla att jag ska maila dem och klaga... men vad ser vi, dem har ingen mailadress på omslagspappret till banana skidsen?
Endast en vanlig postadress. Vem fasiken orkar skriva och klaga om man nu måste köpa ett frimärke som är dyrare än banana skidsen?
Vadå, vi är så datoriserade, hade dem inte kunna klämt dit en epost adress?
Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Kanske har de bara en postadress för att alla, verkligen ALLA, ska kunna skriva och klaga. Alla människor, gamla tillexempel, har ju inte datorer men alla kan ju skriva ett vanligt brev. Fast jag tror inte att gamla människor äter så mycket Banana skids. Fastnar nog i löständerna.

Postat av: Maria

Med tanke på att vi lever i dataåldern så kanske det är med flit? Vi kan ju bara googla på företagsnamnet...

2009-08-27 @ 12:28:11
URL: http://ellenmariamadelaine.com
Postat av: Aida

hahaha roligt problem det där med bananaskidsen!! tack för tipsen!

2009-08-27 @ 18:28:15
URL: http://aidat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback