detta fält måste också fyllas i...

Har varit skitkass på uppdatera här i sommar, men vafan det är ju sommar...:)

Har dock inte hänt så mycket, jobbar och står i för det mesta. I tisdags var jag på stan med Johanna och käka lunch och rännde runt på stan, mycket trevligt, hon åker till New York om 3 veckor, och ska vara där ett halvår, shit alltså.
Igår efter jobbet var jag och fika med Emma, trevligt, tyvärr ses man alldeles för sällan...

Nu vill jag att Benny ska komma hem... börjar bli ganska långtråkigt utan honom, + att jag har en överraskning åt honom, som jag hoppas han gillar. JAg är lite nervös att han inte gör det, men det återstår att se.
Jag är dock påväg att försäga mig hela tiden, både i telefon och på facebook, he he... men det är inte så lång tid kvar nu... vet dock inte riktigt när han kommer hem, för han får inget säga. Tråkigt!

Idag ska jag äta hos Johannes och Camilla, trevligt, ska bli kul se hur det blev i huset nu då Camilla målat om för fullt....
nu ska jag ta å äta frukost. Blir nog en baconomelett.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Varför får han inte säga när han kommer hem?

2009-08-09 @ 14:58:14
Postat av: Benny

Då all data/teletrafik övervakas av talibanerna så bör vi inte nämna fulla namn, adresser eller avresudatum tex för då skulle risken för attack mot flyget, kidnappning mm öka om de visste exakt datum som personal byts ut.

2009-08-12 @ 12:02:35
Postat av: Lotta

Aha, då förstår jag.

2009-08-12 @ 19:46:25
Postat av: Ajlin

Sv; Hon hade sökt skola och skaffat lägenhet i Göteborg. Hon kom aldrig in på skolan men bestämde sig för att flytta i alla fall så nu ska hon väl söka jobb antar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback