varken upp eller ner...

Jag vet varken upp eller ner längre. Nu står jag på tröskeln och vet inte riktigt hur jag ska göra.
Skolan är helt ok, men känns onödigt. Det händer liksom ingenting i skolan, vi har börjat 3:e veckan nu och känns som vi inte lärt oss nånting ännu. Igår hade vi långdag (8,10-16), det enda som var någonting var att vi fick en uppgift till på fredag. Ja, var ju kanske lite lång tid, då uppgiften tar 10 min. Ja, jag konstaterar iaf att läser man på komvux så går allting i slowmotion... Funderar på byta till distans och kanske jobba samtidigt, eller läsa heltid, och klämma in ett jobb ändå...
Önskar donken fanns kvar, då kunde man som anpassa sina arbetstider lättare efter plugget.... Sedan saknar jag (Tro det eller ej) att jobba på Mcdonalds..
Det är kanske det roligaste jobb jag haft, förutom då man varit less... men det är man väl på alla jobb. Men jag blir tokig av att sitta still hela dagarna, det klarar jag inte av...
Kanske hitta ett extrajobb inom vården då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback