tjejlunch och kalas

Gårdagen gick inte ut på så mycket annat än att äta kändes det som.
Vakna 9, frukost kl 10 ungefär. Sedan skjutsade Benny mig till Frida för en "tjejlunch"
Mycket trevligt, och guu vilken god sallad det bjöds på. Jag Frida och Eva, ja och lille elias såklart. Kul att bara knna umgås och sitta prata massa strunt... always fun!
Och de bästa va nog kladdkakan som bjöds på efteråt... finns det någonting godare.
Sedan blev det hemfärd, och dags för middag innan Jag och Benny satte oss i bilen för att åka till docksta... det var dags att gratta Berra som fyllde år i måndags. Där bjöds det på glasstårta och Petras underbara smörgåstårta. Mycket gott!
Efter tårtan blev det en cider och en till... och efter det baileys och lite shot. Gott, men sedan då vi blivit lite kalas, då var det dags för fyllekäk... smörgåstårta igen. :)
ja, så Lördagen innebar mycket mat.... så idag blir dte kanske lite mindre mat och ikväll ska jag och mamma på bio.
Vi ska se mamma mia... hoppas den e bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback