Lugn dag

Måndagar är egentligen den dagen i veckan som är tuffast. Vi har nämlogen heldag i skolan, egentligen. Men idag har dte varit en ganska lugn dag. Vi har pratat om sekretess och tystnadsplikt, och sen spelade vi in en liten filmsnutt ar i grupper, hur det kan se ut om man inte håller tystnadsplikten... Va rätt skoj! Hellre de än att vi skulle få se en film som var hur gammal som helst....
Så när vi var klar med det fick vi gå hem för dagen! Så kl 14 pallrade jag hemåt i blåsten!
Skönt! Nu är det bara vänta på middagen, Benny säger att han ska laga "äcklig" mat den här veckan. Mat som jag inte gillar, eftersom jag gjorde fiskbullar förra veckan, tycker han att jag ska straffas en hel vecka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback