en anledning att inte plugga

Oj, idag blev det flera inlägg tydligen... kanske är det en undanflykt till att jag egentligen borde plugga?

Vi har ett litet prov eller en skrivining kan man säga imorn, på magtarmskanalen. Vi ska förklara hur köttbullen tar sig igenom alla delar i magtarmen, från munnen till ändtarmen.
Jag är verkligen skitkass på plugga... kan inte koncentrera mig till att sitta och läsa, och då jag väl läser känns dte som jag kan allting.
Jag tror inte jag kan allt, och imorn då man sitter där med pennan i högerhand så får jag väl en blackout som vanligt. Önskar man vore som många andra, läser en text och allt sitter i huvudet typ. Jag måste läsa texterna flera gånger, skriva om texterna, skriva stödord kanske, osv. Men orka....
Vi får se hur det går, orkar nog inte läsa nå mer, är så trött idag.

Och imorgon ska jag till Naprapaten igen, ska bli skönt. Först idag kände jag lite ryggont, första dagen sen i fredags. Så passar bra att nästa tid blev imorn...

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Åh vad jag känner igen mig! Det är så svårt att komma sig för...men kämpa på och lycka till! :)

Postat av: Ajlin

Gå till biblioteket eller till ett fik eller nått för att plugga så slipper du såna störningsmoment som datorn och tvn.

2008-10-01 @ 14:41:48
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback