Bilder



Häromdagen blev Benny så himla sugen på att äta kräftor, så vi inhandlade en kartong och bjöd över Johannes och Camilla!



Mycket trevligt!



Till kräftorna bjöds på soda streamad läsk... det här är bara några av smakerna vi hade. Och en penna från donken i östersund har smygit sig in i bilden...



Här är köket jag gjorde om för två helger sedan....


PÅ bilderna i köket är det bland annat recept på chokladbollar, kanelbullar, pannkaka och olika kaffedrinkar.



Sedan gjorde jag även om i badrummet... blev mycket nöjd med tanke på att badrummet annars ser skittråkigt ut.



Alla kakeldekorer har jag beställt från inreda.com

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud vad gott det såg ut med kräftor :)

Postat av: Ajlin

Synd att du inte passade på att byta ut det fula delfinduschdraperiet när du ändå höll på. ;)

2008-09-07 @ 12:38:47
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: Katie

Gud vad fint det blev med kakeldekoren i köket! Såna skulle jag också vilja ha! Måste genast ut i köket här och kolla om det är kaklat!

2008-09-07 @ 17:43:12
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback