Utmaning!!

Jag har blivit utmanad av Katie

Regler:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om mig själv:
- Jag ligger dagligen med min laptop i sängen...
- Jag är supernöjd att jag slutade från Mcdonalds, det bästa som hänt mig!
- Jag äter aldrig frukost för då mår jag illa, i skolan äter jag 2ägg kl 10
- Jag har laddat hem alla avsnitt av rederiet, sedan slutet av aug har jag sett 270 avsnitt
- Jag är hemskt sällskapsjuk
- I Lördags tog jag hem en katt på fyllan, den låg i sängen på söndagsmorgonen.
- Jag har riktig tandläkar skräck....Har hellre ont än att gå till tandläkaren!

Jag utmanar :

Elin, Martin, Anders, Frida, Sunniva, Johanna, Tina

Kommentarer
Postat av: sunniva

jag är ledsen ullis men jag gör inte sånt i min nya blogg.. men här får du

- jag har fått en ny knäpp att varje gång jag ska säga "sjävklart" eller "absolut" så säger jag istället "offcourse my horse", helst till chefen och han verkar bli lite irriterad på det, ännu roligare!

- jag har fotfobi

- jag kan inte dricka ur glas som är diskade i diskmaskinen, då dricker jag ur mugg. men självklart dricker jag ur vinglas!

- om jag sätter i mina linser så orkar jag inte ta ut dom förän kanske 3-4 dagar senare, för att jag inte orkar bara.

- när jag är på jobbet och ska säga att jag får stå för lite i köket så säger jag "mina fingrar luktar inte ens lök längre"

- jag älskar att kolla på barnkanlen där de visar roiga program som "lilla prinsessan" och typ "yoko, yokomoko, toto", ja du ser sjäv. haha.

- jag hatar att baka, däremot så älskar jag att äta bakverk.. laga mat är mycket roligare.

Postat av: Ajlin

Vafan, det är ju ingen annan än jag som har antagit utmaningen!

2008-10-28 @ 22:23:19
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: Tina

naw hoppas katten hitta hem :) kramar

2008-10-29 @ 20:58:28
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback