sist jag va såhär trött va under donken perioden!

Nu är första dagen på praktiken avklarad. HAr gått jättebra!
Är som sagt på hemtjänsten, riktigt roligt. Inte alls som på ett boende... och man får röra på sig och vara ute i friska luften. Trevlig personal och en trelig handledare har jag också...
Meeen guud vad trött och slut jag är i kroppen nu. Känns att det va ett tag sedan man stod hela dagen...7,45 till 17.
Nu är det skönt å bara få ligga i sängen, nu börjar jag förstå Benny igen, medans ja går i skola är ju jag rastlös då Benny kommer hem..eftersom vi oftar slutar så tidigt...
Ajja...ska lägga in lite bilder på datorn nu från i helgen... kanske lägger in någon senare, var ett tag sen!

Kommentarer
Postat av: Katie

Du är utmanad på min blogg!

Postat av: Frida

haha ja det kan jag verkligen tänka mig :D jag önskar jag hade sett dig!

2008-10-28 @ 17:25:24
Postat av: Anonym

Godagens! :) Hoppas allt är bra med dig? kramar

2008-10-28 @ 17:34:22
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback