shit alltså

det är inte ens en vecka sedan jag la in en besöksräknare i min blogg.
dryga 140 besökare redan... det är roligt! Men vars kommer alla ifrån....??
Det borde vara obligatoriskt att skriva en kommentar när man läser någons blogg, jag minns på den tiden Lunar var så populärt, kanske det är nu också, men då folk i min ålder använde lunar mycket, då skulle man ju alltid skriva i gästboken... ofta blev det ju bara *tittar in* *Vinkar* osv...
Visst, jag läser ett antal bloggar per dg, ibland flera gånger per dag... och då kanske det blir jobbigt att skriva till alla, men kanske om det är ett inlägg man håller med om, eller inte håller med om, eller tycker att det borde tillägas något osv... kan ju vara hur mycket som helst. Så kan man ju faktiskt offra en rad eller så. Eller hur?
Jag tror dem flesta vill ha koll på vilka som läser ens blogg?

Åhh... vad ska det bli till middag idag då? Ingen ork, energi eller lust att laga mat. Slut på ideér!

Kommentarer
Postat av: Maria

En ledtråd kan vara att din räknare visar antalet sidvisningar och inte unika besökare... Tittar jag in på din blogg tre gånger på en dag så räknas jag tre gånger! ;)

Postat av: Sabina

Ja e en som glossa på din blogg var dag=P vi åt panerad strömming å mos ida...mmm mums va gott

2008-10-15 @ 21:14:59
Postat av: sunniva

du ska kolla på den blåa linjen. annars kanske det är för att du har vunnit designen? :)

2008-10-16 @ 00:16:30
URL: http://sunniva.blogg.se/
Postat av: Maria

Hmm... Det beror på. Jag vet inte vilken variant du har. En del räknar ju antalet besökare totalt, och då räknas jag bara en gång, andra räknar också antal besökare per dag/månad/vecka o.s.v och då räknas man en gång per dag etc...

2008-10-16 @ 10:21:04
URL: http://virgin-on-the-rocks.blogspot.com
Postat av: Maria

Hmm... Det beror på. Jag vet inte vilken variant du har. En del räknar ju antalet besökare totalt, och då räknas jag bara en gång, andra räknar också antal besökare per dag/månad/vecka o.s.v och då räknas man en gång per dag etc...

2008-10-16 @ 10:21:36
URL: http://virgin-on-the-rocks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback