platt HDTV

jag har inte gjrt något annat ään å gått idag. Tog promenad till skolan idag, där vi gick igenom nervsystemet och parkinsson, sen läste jag lite extra om MS också då en vän har det. Slutade lite tidigare än vi skulle, så jag och Frida gick ner till stan en sväng...prova glasögon blandannat för skojsskull... sen köpte hon hårfärg å. 
Sen hem till mor och far, köka middag där, blev leverbiff.
Åhh vad jag älskar leverbiff.... åt nog för en hel vecka. Hade jag inte tagit så mycket så hade det nog blivit till en matlåda också... :(
Sen tog jag och Benny en promenad till ON-OFF, och kikade på platt TV... vi är lite sugen, men det är mycket pengar.
Jag ser ingen skillnad på bildkvaliten, så ja tycker den billigaste största borde funka ttyp.. men Benny ser ju skillnaden på engång, så han blir så kräsen...Skulle va kul ha en 50tums TV men de är nog lite onödigt stort, vi tänker nog satsa på bra bildkvalite och en TV på 40-42 tum.Dem är ju nog stor ändå... (kommer en diss om detta senare)
Ja... nu ska vi nog ta å kika på film. Untraisable... eller hur det stavas, orka inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

det lovar jag dig, när jag väl förstår:)

Postat av: Anonym

tack gumman! hoppas du har det bra! här är det plugg, plugg plugg o plugg... kramkram

2008-10-13 @ 22:37:32
Postat av: sunniva

sv: det är något jag måste prova. när man jobbar på donken har man inte tid att bli HELT frisk... det antar jag att du, om någon, vet :p HAHA :D

2008-10-14 @ 18:10:28
URL: http://sunniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback