onsdagmorgon

Är skönaste dagen på veckan, vi har sovmorgon till 12.30, slutar 14. Nice!
Dessutom ska vi se på film idag, solbacken avd E. Har ni sett den? Visades på svt för nått år sedan. Faktiskt riktigt kul å se på.
Och om en timme ligger jag hos naprapaten, skönt det med! Nu har jag inte alls ont i ryggen längre, kan känna mig stel å så... men inte alls som tidigare, så jag tror det här får bli sista gången på ett tag. Hon ruinerar mig. 1200 spänn hittills.
Dock så funderar jag gå boka en tvätttid i e.m... de värsta jag vet, men det behövs...
Eller så kanske jag tar å städar istället...
I helgen tror jag att det blir lugnt. Benny tänkte laga en god gryta och bjuda på vin.
sen blir det väl lite mys och någon rolig film hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha ja visst görne ;) riktig fena på de här jag :)

Postat av: Mikaela

hur gammal är du ?

2008-10-09 @ 15:48:51
URL: http://miiikaaaelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback