Hissa och dissa bland annat

jag skulle ju hissa och dissa igår, men orkade fasiken inte. Nu är Bennys arbetskamrat här, dem pratar grafikkort eller nått, och jag ligger i sängen med morgonrock, pinsamt!! Han är ju typ 50...
så då tänkte jag passa på att skriva inlägg... för inte kan jag se på rederiet då han sitter vid datorn...ännu mer pinsamt ju...

Jag vill dissa försäljare som plcerar saker i rätt höjd å så.. när vi var på onoff igår så hade dem 50 tums TV mittemellan 2 40 tums... ja det  är ju svårt att inte köpa en 50 då, för 40 ser ju så himla liten ut. Fast den redan är rätt stor egentligen... Samma sak hörde jag att dem gör lite i affärer... typ placerar det dem vill sälja i ögonhöjd...

Jag hissar restaurang victory i swedbank arena. Himla god mat... vi var dit och käkade idag några i klassen. riktigt gott! Husmanskost buffe för 79kronor! inkl dryck! God mat var det där!


Nu tycker jag hans ska åka, för det börjar bli hemskt varmt under täcket med fleecemorogonrock!

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Inte nog med att de placerar tv-apparaterna sådär, de tar också de billigare tv-apparaterna och ställer in dem så att de får sämre bild än de dyrare. Det är inte alltid de billiga tv-apparaterna har sämre bild, de har bara kassa inställningar i affären för att de dyra tv-apparaterna ska se bättre ut.

Postat av: frida

haha du är för kung du :D under täcket med morgonrock. haha.

2008-10-14 @ 20:47:14
URL: http://fridaabylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback