smått å gott

eller....?

Melodifestivalen i lördags. ANdra chansen... CArola åkte ut. Ha ha, kanske var på tiden.
och HUR fasiken kunde suzzie tapper komma så långt? Värdelöst!
Nordman och Sibel som gick vidare var ganska hyfsade ju. Rätt som vann i andra chansen iaf.
Då man fick höra alla finalisterna igår, så kändes det som ett bra startfält ändå.
Här har man gått å gnällt å gnällt på dåliga låtar, att det bara vart 1-2 bra i varje deltävling. men nu är ju nästan alla låtar i finalen helt ok faktiskt.

Aproå de...funderar på klippa mig som Linda Bengtzing!

image78

Vad tror ni?

Lagat storkok idag åt Benny, det blev pastagratäng. Mums... typiskt att man lagar åt honom och inte åt sig själv. Blir nog 2 till mig iaf! Blev tot 6 matlådor, + att vi fick middag också.


Skulle ut igår, satt här och festade med Bennys polers... men jag var så himla trött, så jag bangade redan på förfesten och gick och la mig. Skönt!! Hade inte varit nå roligt haft med mig... men dem hade kul!
4.00 kom Benny hem, jag vaknade halv 4 och blev skitorolig.... men han hamnade på en efterfest bara...

imorn bitti åker jag tillbaka till umeå igen.
Sen nästa gång det blir Övik är på fredag!! Funderar på ha en födelsedagsfest med shlagertema då.
Någon som är på?
Hoppas på få ett singstar av brorsan i present!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag tyckte att Olas låt skulle gått vidare :/

Postat av: Ajlin

Oh, vad synd att jag är bortrest till karlstad till nästa helg. >_

2008-03-10 @ 11:42:52
URL: http://ajlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback