j...ar

Jag svär aldrig, eller aldrig är väl å ta i. Men mycket mycket sällan.
Jag tycker det är fult att svära... använder mig oftast av ordet skit eller sjutton också..men det kanske också är å svära?
I alla fall...i dag svor jag som h-vete på jobbet. INte utan en god anledning då..
Skulle ställa upp stolarna, och vete sjutton hur jag lyckades, men helt plötsligt föll stolen ur mina händer och ramlade rakt ner på tårna, och då kunde jag inte hålla igen mun. De gjorde så himla ont!!
Har fortfarande ont, foten är rätt blå, och tånageln är alldeles blå. Det pulserar och värker. Det gick inte göra så mycket efter det. kunde knappt gå, kunde knappt köra bil!
Hoppas det går över...för jag tror jag skriker...

Ungefär såhär ser tån ut... men detta är inte min tå...

Ungefär såhär ser tån uut. Orkade inte knäppa kort, så detta är inte min tå...
men det gör lika ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback