är det så här det känns...

...innan man går på semester???

ja, som ni vet så gjorde jag ju illa tån förra veckan (har fortfarande ont), sen innan dess så brände jag mig på handen... (fortfarande ganska fult märke) och vet ni vad jag gjorde idag??
Ja, förutom att jag tappade saker hela tiden, som man alltid lyckas göra då man är less... rullade på med folk hela kvällen, så jag blev tokig. Men iaf..om jag ska komma till saken.
Jag skulle diska  uhc lådorna i diskmaskin (detta kommer dock bara donken folk förstå), jag brukar diska dem 2 & 2 på snedden i diskkorgen. Men dem ville liksom inte riktigt stå upp...så jag sköt in diskkorgen i maskin och hölll med vänstra handen inne i  maskin, tryckte ner den, och jag var så trött...så jag glömde ta bort handen då maskin kom ner.. Ja så jag klämde långfingret. Trodde den va bruten... hade så ont först... den är lite blå nu dock... 
BUT....
Är det såhär man känner då man är utarbetad, sliten, less och barea längtar efter att få semester??
För isf måste jag ha ännu längre semester,... känner mig bara...helt slut!!! 

Två dagar kvar nu!! längtar!




Kommentarer
Postat av: Ajlin

Men du, kära Ullegull! Man ska inte ha händerna i brödrostarna. Och inte i diskmaskinen heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback