Sista dagen!

Imorn...eller det blir snarare idag. Lördag!
Mcdonalds Öviks sista dag, för nu! Klockan 17.00 stänger vi dörrarna.
Känns både skönt men ändå tråkigt. Många minnen, många vänner.
Här kommer lite bilder.


Big Mac, en av dem första burgarna på menyn. Tyckte själv inte att den var speciellt god första året, men då man förätit sig på allt annat, så är en Bigmac rätt god ändå.... speciellt om mn själv får välja vad man vill ha på.



När jag började i Övik, hade vi fruskost första halvåret. Då hann jag aldrig prova det, men det jag har hunnit prova under Östersundstiden... så är det ju hur gtt som helst!!



Några kanelbullar har det nog slunkit ned, och även många koppar kaffe under lördagnätter...



Shrek kampanjen kom jag ihåg.... kycklingen var hur god som helst, med philadelfiaost. Mums



Big Tasty, en nygammal burgare. Försvann, men kom tillbaka igen. Ätit den bara 1 gång under mina 4 år. Den är verkligen vidrig....



Förut hette det faktiskt Big Mac & Co
Nu får man själv kombinera sin egen meny... kanske morötter




Köttbullar?? Vilket påhitt de va då...


Jag kommer sakna Mcdonalds. Kanske inte jobbet, eller jo lite, förr i tiden älskade jag mitt jobb. Det var bästa jobbet.
Träffa nya människor varje dag, ocg gemenskapen vi hade. Men jag kommer sakna alla arbetskamrater, dem där speciella stamgästerna.
Men jag tror det blir kanon! Vi får inte glömma bort varandra bara för att donken är slut.
Man kanske ska ta å skriva en lista, skicka runt så att alla får varamdras telefonnummer, mailadresser osv. Kanske behålla kepsen skriva allting inuti den, som på studenten. Eller skriva våra autografer på arbetsskjortan... ha ha.














Kommentarer
Postat av: sunniva

äntligen någon som tycker att tasty är äckligt. jag fattar inte hur så många kan beställa det? den luktar till och med snusk. jag har inte ens märkt att köttbullarna inte finns kvar, sålde det bra eller? pft.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback