irriterad!!!

Idag har jag varit sjuk i snart 1 vecka.Haft riktigt ont i halsen, och feber samt huvudvärk. Igår kom snuvan och hostan också... Jag sover knappt, för det gör så ont i halsen...så det värker upp i öronen.
Så imorse bestämde jag mig för att pallra iväg till vårdcentralen och kolla upp det, eller mest egentligen för att få nånting så man kan sova.
Ringde kl 10
Fick i 15.15
Åkte till Jobbet... jobba 12-19. Tog min rast kl 15....
Drog iväg till doktorn... tog prover!
Det värsta jag vet... och vilket jag verkligen gruvat mig för är att dem ska stoppa en tops i halsen. usch.. ja efter 1,5 timme fick vi svar på proverna. Det var inge halsfluss eller något annat farligt...bara en vanlig förkylning. så någe medicin fick jag inte. Jävla doktor! Hur ska jag nu kunna sova??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback