Brist på annat

I lite brist på annat... hittade detta på en god väns användare på bilddagboken, så jag beslöt mig för att stjäla denna, och med tanke på att mobiltelefonen är typ en av dem största prylarna vi har idag så...

Var ligger din telefon när du sover?
på golvet bredvid sängen

Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier?
Aldrig.

Hur känns det när du inte har din telefon på dig?
Tomt... då jag oftast använder den som klocka... (fast nu har jag köpt en armklocka)

Får du någon gång höra att du är en telefonälskare?
Nej, det tror jag inte

Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen?
6190 stycken

Hur länge har du haft mobiltelefonen?
sedan januari 2007


Hur många minuter har du ringt? 
123 timmar, 24 min 17 sek.  

Hur många telefoner har du haft det senaste året?
2 stycken...båda samtidigt, då ena var tjänstetelefon...

Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? 
Det tror jag knappast i dagens läge.

Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg?
"Hej hej, hur e de på förkylningsfronten?"

Vad står de i de senaste skickade sms:et?
"Vaken?"
Vem är överst listan över missade samtal?
Pappa

Vem är 6a på listan över mottagna samtal?
Maria Midbjer

Vem är 2a på listan över uppringda nummer?
Jag själv! (ha ha)

Vad har du som bakgrunds bild?
Benny, då han vann kexchoklad på yran förra året

Hur mkt batteri har du?
Fullt

Vem är 8 på din kontakt lista?
Benny

Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen?
Jag gillar många...

Vem är den första på bokstaven G i din kontakt lista?
Gossa! (min kusin)

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Ull
Den bästa låten på din mobil?
U2-Pride

Den sämsta låten på din mobil? 
Alla sådana skrik låtar... reklam och sådan shit

Den första bilden du ser när du går in på dina foton?
Bild på en skylt där det står fiske prylar 50-70% rea (skcikade till Benny en morgon då jag stod vid rödljusen)

Hur mkt är klockan när du gör detta?
20,58


Kommentarer
Postat av: Elin

Äre min bilddagbok du har varit och kikat i?

Postat av: Ullis

Jepp!

2008-07-23 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback