Markus Schenkenberg

Benny har vart här i helgen, vi har haft det ganska mysigt. Mest legat i sängen med datorn egentligen. Då jag inte har tv, eller dvd sm fungerar så...
Idag tog vi en promenad till Jula, där köpte jag en borrmaskin, som jag fick åka lämna tillbaka, då kontakten på den var trasig. Sen då jag kom hem, saknades det en batteriladdare...drygt. Inte orkat åka byta igen...
Köpte en dvd dosa också, universal..så nu funkar den kanske.
Benny ligger här bredvid mig... i bara kallingar.
Hur kan killar ha så dåligt självförtroende... jag berättar för honom hur sexig jag tycker han är, hur nsygg han är... men nädå, han är fet, ful, hårig... ja om han ska jämföra sig själv med markus schenkenberg så... fast jag tycker inte han är nå vidare sexig. Då är faktiskt min Benny sexigare..
ha ha... nödvändigt vetande...
nu ska jag gå göra en smoothie åt oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback