Vinterdepression?

Jag har tagit en ofrivillig bloggpaus i några dagar. Så tänkte väl att dte är dags att skriva nånting till mina läsare...
(vilka ni nu är?)
Jag har inte alls mått nå bra den här veckan, jag har inte vart sjuk eller nått, men kännt mig trött, tom och nere, lite deprimerad kanske? Jag vet inte, har bara legat och grubblat på ingenting, sedan har jag grubblat på varför jag känner mig nere och har inte kommit någon vart, och tyvärr har det blivit lidande över Benny. Antingen kanske det beror på att skolan börjat igen, men jag sover så himla dåligt också, och har ingen direkt matlust heller och då börjar man ju fundera på om det är något allvarligt fel på mig då jag inte vill äta. Min mens har vart kraftigt försenad också, och det gjorde väl inte det hela bättre, men nu har den kommit... och jag känner mig genast lite gladare!
Jag tror depressionen håller på töa bort nu, precis som snön...tyvärr får jag väl säga, att snön töar bort alltså.
Ja annars då, igår var vi hälsade på bebisen Elias igen, han blir ju bara sötare och sötare...men jag visste inte vad jag skulle göra då han började skrika i min famn, fick lite panik...svårt då man inte vet vad man ska göra, ovan, så jag lämnade tillbaka honom till pappan. Jag tror jag måste dit och öva lite... ;) för man vill ju inte göra nått annat än hålla i honom, och söt är han vilket fall som helst.
Ikväll har jag vart på Oriflameparty i stan, min moster drog med mig dit... finns mycket bra saker, men jag beställde ingenting, tänkte beställa av Emma istället tror jag. Dem hade någonting nytt där, wellness eller nått, en såndär bantningskur och nå tabletter å sånt, och jag faller ju alltid för sånt snack.... låter ju lockande, men ja, jag ska nog följa benny till brux och träna istället...
Nu ska jag ta en varm dusch, (kanske den där j-vla mensvärken försvinner) och sen blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: sunniva

om man är ledsen och nere så ska man få vara det. grubbla måste man också får göra. en stund. sen så får man se till att bara göra det bättre. det kanske har gått ut över benny, gör något för honom och säg att du är nere. man tar ju ut det över de som står en närmast. av en orsak. du vet att han står kvar när du där sen ändå! :)

Postat av: emmiz

Tja!

jag ska beställa på måndag kväll.

Har du inte msn?

Benny har ju min msn, du kan ju ta den och lägga till mig kan vi prata där ;-)

kram

2008-12-05 @ 10:29:05
URL: http://emmiz84.blogspot.com
Postat av: sunniva

sv: ja om man solar ofta och osunt. men jag gör inte det.

2008-12-05 @ 12:12:56
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Camilla

Om du har tråkigt nån dag så är du välkommen att hälsa på mig och Elias. Jag tar gärna emot besök. =)

2008-12-05 @ 16:15:16
URL: http://allador.blogg.se/
Postat av: sunniva

sv: näe, typ inga roliga :P haha.

2008-12-06 @ 01:38:54
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback