Varför tänker man bara på det negativa?

Sunniva fick mig att inse att mitt år också haft mycket positiva saker. Trots att mitt första halvår sket sig totalt... så har dte ju ändå hänt mycket positiva saker.

-Jag har äntligen fått flytta in hos Benny, och flytta med Benny till vårt eget.
-Jag blev ju faktiskt Restaurangchef
-Jag har börjat plugga
-Fått ett nytt extra jobb (inte lätt få jobb nu förtiden)
-Fått många nya vänner
-Bor i Övik igen (trots att jag saknar Östersund himla mycket)

Ja, å så finns det massa annat roligt ju...
Så tack gumman för att du såg det positiva med mitt år!
 
Ser framemot 2009!


Kommentarer
Postat av: sunniva

:D men du har ju gått framåt, självklart men några gupp på vägen, men det hör väl till? :) KLART att du blev rc, du var ju hur bra som helst och det var skitkul att jobba med dig. än idag pratar vi om dig på jobbet :) saknar dig. och glöm inte att östersund finns alltid kvar så det är inget du har "lämnat".

Postat av: Benny

Du glömde det bästa, du fick ju följa med mig till norge på havsfiske resa i en hel vecka! :) puss puss

2008-12-28 @ 21:47:54
Postat av: emmiz

Mycket + med de gångna året ;-)

Tack för senast =)

kram

2008-12-28 @ 23:38:42
URL: http://emmiz84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback