Svårt

Tapetsera var mycket svårare än vi trodde det skulle vara...och plus att benny är halvsjuk också gör det ju inte lättare. Men snart är vi klara! Skönt!
Imorse klev jag upp halv 9, för att kl 10 åka med lillebror på stan och hjälpa honom med julklappsinköpen... jag tror det blev skitbra!
Efter det fikade jag med Frida på stan, va trevligt, längesen sist! men vi har alltid mycket att skvallra om då vi väl träffas...
Blev en sallad på brownies, himla god sallad, och då man dessutom får välja tillbehör själv!

Slänger in lite blandade bilder också!


Nyklippt... inte den bästa bilden dock...


Jag, kökskåpen...ni ser ju skillnaden :)


Såhär snyggt blev det då vi tog bort gardinstängerna...


Bakom kylskåpe skulle jag inte vilja äta...


Ja, benny i målarfarten i klädkammarn!


En lite glimt på tapeten... kommer upp fler bilder på köket då vi e klar!

Kommentarer
Postat av: Katie

Det är många som tycker att det är det roligaste avsnittet, men jag gillar ändå Rudolf liiiite mer!

Postat av: Anonym

Snyggt!

2008-12-22 @ 23:10:43
Postat av: emmiz

Fasen vad snygg du blev i håret!

jättebra blev det Ullis =)

Robban kommer kanske förbi i kväll om ni är hemma.

kram på er

2008-12-23 @ 14:45:43
URL: http://emmiz84.blogspot.com
Postat av: sunniva

ÅH VAD FIINT DU BLEV I HÅRET :D verkligen!

visa mer bilder på lägenheten sen :) så kul att se :D god jul på dig ullis.

2008-12-25 @ 00:25:06
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en bra julafton? =)

2008-12-25 @ 00:31:55
URL: http://dreamlesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback