Dan före dopparedagen!

Imorn vid den här tiden har jag antagligen ätit klart julmaten, och sitter är proppmätt och väntar på tomten... eller inte riktigt kanske. Då vi var små, och firade jul hos min moster (vilket vi gör i år också) så brukade alltid jag, brorsan och kusinenerna leka nere i källaren, medans vi väntade på tomten!
Det var med pirr i magarna vi lekte...för alla längtade vi efter tomten. I år är det min lillebror som får längta och va lite prrig..och även min kusin son, Noah som är 2 år, han förstår kanske inte så mycket, men det ska bli roligt att ha med småbarn på julen igen...
Okej...jag längtar också efter tomten, men är mest nyfiken över hur Benny kommer reagera över alla sina julklappar...:P


Här är alla mina julklappar...som jag köpt alltså!


Här är alla julklappar jag ska ge Benny!


Här är Bennys julklapp till mig... Hoppas den e bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback