Christmascards

Idag har vi haft HLR på skolan, och även ABC (första hjälpen).
Nyttigt och läririkt. Förhoppningsvis vet man vad man ska göra då olyckan är inne...
Kortdag idag, skönt liksom alla fredagar! Hunnit göra lite ärenden, handlat och fixat pass. SÅ nu kan Benny bjuda mig på en resa till Thailand eller nått :P
Eller så åker vi till Tallin som planerat.

Håller på skriva julkort nu, skojsigt! Blev fler än jag trodde, känner mig ofta ganska ensammen, men nu då man ska skicka julkort så märker man att man har ganska många vänner, även om dem flesta bor alldeles för långt bort... Östersund, Karlstad, Umeå osv.


MiniAnne




Kommentarer
Postat av: frida

Jag ska göra mitt bästa :D

Postat av: sunniva

fasen vilken cool video :D haha.

2008-12-06 @ 01:42:19
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/
Postat av: Ajlin

Oj! Kommer jag få ett?! Eller har du fler vänner i Karlstad?

2008-12-06 @ 12:50:13
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback