2008, årets sista inlägg!

Jaha, då var snart det här året slut också, imorn väntar ett nytt förhoppningsvis ett spännande och roligt år. 2009, redan, tiden går så himla fort.
Minns då jag gick ut 9:an så himla väl, året var väl 1999
Gymnasiet kändes som igår,2003
Min första dag på Mcdonalds 2004
Träffade Benny 2007

Nu har vi iaf flyttat klart, igår lämnade vi in nycklarna till bovärden, så det känns så himla skönt.
Nu har vi bara våran nya lägenhet att tänka på, och det har gått hyfsat bra, köket är klart, sovrummet, och "gästrummet".
Bennys datarum står det hemskt mycket grejor kvar i, och jag tänker inte göra nånting åt det, så jag antar att det kommer se ut sådär ett bra tag framöver... Vardagsrummer är det bara lite smågrejor kvar i, koppla in hemmabiosystemet, sätta igång Tvn, ja och nånting på väggen... hallen har blivit en skräpplats, men ska försöka röja där imorn kanske...
Idag har jag bestämt att jag bara ska slappa, så man orkar festa ikväll!
Åker till Lotta i svedjeholmen. SKa bli kul!

Gott Nytt År på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback