?

Jag har inte varit lika flitig dem senaste dagarna, inte orkat och inte heller haft nånting att skriva.
Men igår var jag på möhippa. Evas Möhippa!
Var hur kul som helst!! Orkar inte skriva allt vi gjorde, men vi hade kul, och jag tror eva ckså hade kul!! Det va hon värd!

Idag har jag träffat Lotta och hennes kille. Vi kom fram till att det är minst 3,5 år sean vi träffades sist, helt galet! I gymnasiet umgicks vi jämt, sen bara försvann det. Fast det är ju en bit mellan sthm och övik också, och jag har ju inte bott hemma hela tiden heller direkt. Men det var hur kul som helst å sitta surra lite...


Snart ska jag köpa mig en egen kamera... då blir det förhoppningsvis fler bilder!

Kommentarer
Postat av: Eva =)

Åh tack!! var så roligt att du var med och det var verkligen en dag att minnas! så roligt och så bortskämd jag blev! =)

2008-08-14 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback