Vi ska städa, vi skrubba, vi ska....

Vi ska skrubba, vi ska skura
vi ska damma, vi ska torka
inför jättestora FOR:en
ska vi städa "rangen"

Vi putsar och vi skrattar
och en pizza som vi skattar
och City blir så ren så
gästerna blir hundratals
och den vackra restaurangen blir den renaste i norrlands stora land.



Eller nått åt det hållet...
Jag är inte bra på rimma, och inte heller skriva låttexter.
Jag och några av mina underbara medarbetare åkte i kväll till restaurangen i City
och hjälpte till med den stora vårstädningen.
Vi hade rätt kul, käkade en pizza och vekrligen skurat, dammat torkat osv.
från 20.00-02.00
Ska försöka sova nu hade jag tänkt, efter lie ner varvning vid datorn.

Jag är ganska knäpp egentligen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback