tråkig

Är jag en tråkig person??
Jag har nu haft ett antal anställningsintervjuer, introduktioner osv....och varje gång man ska presentera sig själv så lyder det bara:
Jag heter Ulrika, är 24 år.
Född och uppvuxen i övik, där jag började på donken för 3,5 år sedan. Blev arbetsledare, flyttade sedan till Östersund och jobbade som 2:a assistent, blev nu i Januari t.f restaurangchef, då jag flyttade till Umeå.

Sen då...??
Jag har inga fritids intressen, förutom att vara med B eller åka hem till Övik och fika med F & E.
Nånting annat måste jag väl ha?
Är donken hela min fritid??
Se på teve är ju dock ganska soft ibland... eller surfa lite på datorn, men det är inte ens någon som vill chatta med mig längre på msn... så datorn är inte så himla kul heller...!
Pratar aldrig i telefon heller nästan, förutom med benny, eller jobbrelaterade saker.

Jag tror jag ska finna mig själv en Hobby!
Samla frimärken? Näe...
Leta guldpengar på vägen som fabror Joakim? känns som en ganska långtråkig hobby...
Träna? Jag är latmask nummer 1!! Inte hunnit vägt mig fler gånger ens...
eller snarare undvikit det! För jag vet att jag slarvar! Usch!

Har ni någon bra Hobby på G??

Kommentarer
Postat av: NeXXor

Du kan börja DJa!

2008-04-22 @ 00:09:41
Postat av: Ull

Ha ha, ja... vem vet!

2008-04-22 @ 07:16:43
Postat av: nex

men du är inte tråkig iallafall! det ska du veta.

2008-04-22 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback