EMP

Effective Management practices=EMP

Har varit i sthlm nu, från söndag kväll, till 22.55 idag, fredag kväll. Sitter nu på arlanda väntar in mitt flyg, sedan kl 18. Drygt.
Har varit på kurs i ledarskap inom Mcdonalds. Jättebra kurs. Vi har lärt oss massor, tänker inte rabbla upp det här, för det är ni nog inte ens intresserade av.
Har varit ett kanon gäng, en gemenskap som jag aldrig haft på dem tidigare kurserna. Öl/Xider har det blivit varje kväll, 2-3 stycken... suttit mestadels i hotellbaren, men onsdagen var vi också på heron city och käka på olles och bowlade. Bowlingen gick dock inge vidare... dansa på dansmattan gjorde jag också...
Det här är något jag verkligen har lärt mig, som jag kommmer ha nytta av i både privatliv och på arbetet.
Jag har nya mål, jag vet vad jag vill med mitt liv nu...
Ja, är ni intresserade mer om kursen eller något annat så berättar jag gärna.
Bilder kommer inom en snar framtid också då det knäpttes en hel hög med bilder där.


Tänker på alla vänner och kära som har det jobbigt just nu.
Det kommer bli bättre, se framåt, se positivt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback