Ny Design!

Nu har jag äntligen fått en ny design på min blogg. Är det inte vackert. Tack vare snälla gulliga Sunniva så blev den precis i min stil. Jag kommer tok skriva nu, blev så mycket roligare att blogga.

Har varit utan internet hela veckan, har  liksom gått mig på nerverna. Sömnproblem, legat funderat vad felet har varit. Idag funkade det dock, så jag vet inte vad problemet var. Men skönt det iaf!
Att man kan vara så beroende av internet, helt sjukt.
T.ex varje morgon innan jag går på jobbet, läser jag nyheterna, även när ja börjar 7. Och det första jag gör när jag kommer hem, är att läsa nyheterna. sedan allt annat man gör, betala räkningar, kolla mailen, kompisar man håller kontakt med å så.. och framför allt kollar jag vad det är på tv på internet. Så ja, jag har kännt mig väldigt handikappad.

Va i övik i helgen, Benny fyllde år. Vi hade jättemysigt, roligt, och vi åt hemskt mycket tårta. Vi levde på tårta. Jag bakade 2 smörgåstårtor, + att hans pappa kom med en gräddtårta.

Har hunnit byta hårfärg också... Brunett!

Nä, nu är jag verkligen dyngtrött, slänger upp två bilder på oss nyfriserade... inte bästa bilderna dock. Sen blir det sängdags.
Godnatt på er!

image51
image52

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Var jag så jävla hög på tabletter att jag inte såg att du hade färgat håret i lördags? Eller? Vad hade du för hårfärg i lördags? Förresten så älskar jag bilden du har på din blogg nu. Visst är det den jag tog på dig på midsommar? Som du har så stora bröst på? *fniss* Det är så fina färger i den, du passar i gult. Puss och kram! Kom tillbaka till Övik, snart! Tack för tårtan och så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback