Godmorgon

Inatt har det kommit ännu mera snö här ute i skogarna. Mysigt!!
Och det är inte för kallt heller...:)

Nu har jag lagt schemat klart för december, jag tror att det blev bra. Jessica ska bara kolla igenom lite, justera timmar kanske å så. VA lite drygt när man ska schemalägga en månad, där nästan varena en på jobbet har sökt ledigt, alla har önskemål osv. Skit drygt! Varför kan man inte anpassa sina aktiviteter/resor efter hur man jobbar? Tar nästan 1 dag (för mig iaf) extra att schemalägga bara därför, helt sjukt.
Ajja, men jag fick ihop ett schema iaf.

Idag ska jag på affärn, hämta ut ett paket.
Tvätta, har nämligen inte en enda ren trosa. Så ja, jag är utan trosor för tillfället.
Sen ska jag på stan...och sen ska jag käka och se film med Jessica Lina och aida tror jag.

image53

Bild tagen från mitt köksfönster!


Kommentarer
Postat av: sunniva

kan tänka mig att det är skit svårt. men samtidigt så är det bara önsemål man kan ge. så jag tycker inte att jag har rätt att bli arg om jag bara önskat något. sen så måset man ställa upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback