Lördag 29 december

Bara 3 dagar kvar till 2008. Känns lite konstigt. Lite småjobbigt med ett nytt år...alla nya krav man har på sig själv, alla nyårslöften..osv.
Har ett nyårslöfte hittills. Jag ska varenda gång jag är med Benny, gå ut å gå med honom...( nä inte för att jag tycker han är fet, men tycker själv att jag börjar bli rund om magen, nä och jag är inte med barn) annars så vet jag inte.
Nästa år innebär också många nya utmaningar, nytt jobb, eller snsarare ny roll. Jag som Chef, wow, fränt!!
men kommer bli mycket jobb!!
efter 1,5 år i Östersund, alla nya vänner, arbetskamrater jag fått lämnar jag för umeå. Kommer bli konstigt bara dte.
Sitter nu, och festar hos Per, jag är dock nykter. Festar på Juice, (BRAVO apelsin, mandarin, äpple)
Dem andra dricker öl. cider, jäger tror jag att jag såg Per dricka. FYLLA!! hoppas du inte är allt för bakis Per! Och tack gulliga du för att jag får låna din dator... eller jag snodde den. ha ha!!
Min lägenhet är tömd, sover nu på en luftmadrass, knappt nå mat kvar.
Per fick min köttfärs jag hade kvar... Hoppas det smakar!!

Blir nog inge mer inlägg nu förrän i januari. Då min nya laptop kommit!!
Så jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år!!

Till er alla östersundsborr (JÄMTAR) ring mig när ni är/passerar/tänker besöka umeå.
Kom å hälsa på mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback