besök i umeå

Imorgon bitti bär det av upp till umeå.
Ska för första gången besöka min restaurang. Den restaurang som jag den 2 januari ska ta över.
Ska bli roligt, men nervöst är det.
Sedan ska jag även kika på lägenheten... very intresting.

Btw... haft en mycket intressant helg. Jobbat natt, igår blev polisen inblandad efter stängningen också.
Var en gäst som ville handla, fastän jag hade stängt, och försökte förklara för honom snällt. Men när han bara blev argare och argare så....
Till slut kom polisen och skicka iväg honom ut. Tydligen så blev det också slagsmål ute... så han hamnade i finkan.
Skrämmande då sådant händer....

Ikväll har jag pyntat Bennys julgran.
Kommer bilder imorn! eller på tisdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback