Assmiddag & veckan som gått

Jag kom precis på, nu när jag är som mest stressad, att jag glömt skriva massor av saker som hänt i veckan. Ska iväg på assmiddag ikväll, ska bli skitkul! Vi ska käka afrikans mat, som en medarbetare (Lamin) på jobbet lagat åt oss. Sen blire spel, sprit och sång!! ha ha!
Sen kommer Benny hit nångång sent ikväll, och plockar upp mig, dyngfull!!

Å så veckan som gått:
I onsdags så va Magnus Uggla in och handlade hos oss, önskade att han hade valt min kassa... men han valde Lina. Uggla har ett guldvip kort på mcdonalds, så han får äta gratis i hela världen. HAn är den enda kändisen i Sverige som har detta. Han åt typ bara glass eller nått...sen gissar jag på att han tog leksaker också, har för mig att han samlar på donken leksaker.... De va iaf skitballt! Uggla är min idol... :P

Jag har också bestämt mig att köpa en ny bil... men dock inte vad för bil ännu...

Har i princip alla julklappar klara...i huvuidet iaf. Sen ska jag ta mig iväg å inhandla alla också.

Nä, sorry people. Jag måste kila! Om jag ska bli snygg till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback